Kontakt
Jesteśmy dostępni 6 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Zadzwoń teraz od 10 do 16

Obecnie nikt już nie wyobraża sobie biznesu bez strony lub sklepu internetowego. Cyfryzacja idzie do przodu, a telefony z systemem android już nikogo nie dziwią. Dostęp do informacji musi być szybki, bezpieczny i dawać poczucie, że właśnie tej informacji ktoś potrzebował. Zatem co trzeba zrobić, aby mieć pewność, że pojawimy się u kogoś na telefonie jako wynik wyszukiwania Google?

Odpowiedź jest dość złożona a do zadań pozycjonera, należy tłumaczyć pewne decyzje i hamować przed pochopnymi zmianami w strukturze strony. Pierwszym krokiem, który musimy wziąć pod uwagę to informacje i zmiany w wyszukiwarce oraz przeglądarce internetowej.

Algorytm wyszukiwarki zmienia swoje decyzje czy też zostaje delikatnie skalibrowany, uczulony na pewne cechy, które szuka i ocenia. Pozycjonowana strona internetowa, mniej popularnie strona www, za każdym razem, gdy zostanie odwiedzona przez bota Google i zeskanowana, poddawana jest pewnej ocenie zmian, jakie zostały napotkane od ostatniej jego wizyty. W skrócie im więcej nowych treści zobaczy, tym mamy szansę na szybsze ponowne odwiedzenie strony i zmianę pozycji na odpowiednio powiązanych frazach kluczowych.

Fajnie jest zachować jakiś stopień aktualizacji stron, które mają zwiększać nasycenie branżowych słów kluczowych o ile, jest ich sporo. Małe strony wizytówki nie muszą wprowadzać aktualizacji w postaci treści, grafik praktycznie wcale. Liczy się wtedy spełnienie podstawowych zasad PageSpeed insight wraz z odpowiednim ustawieniem podstawowego SEO. Mam tutaj na myśli tytuły, opisy, czyli meta description oraz rozmieszczenie nagłówków h1, h2, h3, linkowanie wewnętrzne i zadbanie, aby nie było osieroconych stron końcowych.

Pozycjonowanie Kielce i okolice

Działamy dla lokalnego rynku przy pozycjonowaniu stron Kielce oraz dla firm w całej Polsce, pod skrzydłami posiadamy większe oraz mniejsze marki.

Od blisko 3 lat prowadzimy markę Un Mate, jest to sklep z produktami yerba mate oraz akcesoriami, z którym odnosimy sukcesy, zwiększając rok do roku przychody miesięczne. Mieliśmy okazję nie tylko im pomagać, ale też, przeprowadziliśmy pełne przejście z systemu SaaS na dedykowany system sklepowy, oparty na komponentach Symfony, Sylius. Odpowiadaliśmy za stworzenie projektu graficznego na miarę nowoczesnego sklepu internetowego, który miał się skupić na szybkości działania oraz optymalizacji SEO. Wdrożenie przyniosło wzrost pozycji oraz przyrost ilości zamówień.

pozycjonowanie sklepu internetowego

Praca przy pozycjonowaniu strony lub sklepu internetowego to nie tylko dodawanie i dbanie o nowe treści, czy też odpowiednie opisy produktów. Ważnym elementem tej układanki jest łączenie prostych wpisów lub rozbudowanych poradników w grupy linków wewnętrznych, prowadzących użytkowników po informacje przed zakupem. Budowanie świadomości produktów, usług jest bardzo ważne na każdym etapie budowania własnej marki. Przecież zaufanie daje nam przewagę nad konkurencją, a nie nasze produkty. Sklep z odpowiednią widoczności i zaufaniem do marki sprzeda każdy produkt, jaki doda na swój sklep. Nowe i małe sklepy nie mają takiej możliwości i nie przechodzą granicy 2 lat działalności.

Wszystkie nowe działania, jakie przeprowadzamy, powinny być podparte analityką. Sklep powyżej przeszedł trzy zmiany na przełomie 12 miesięcy od wprowadzenia nowego szablonu strony głównej, sekcje uległy zmianom w zależności od użytkowników dokonujących transakcji. Sprawdziliśmy, jak rozkłada się proc. udział użytkowników mobilnych a desktopowych i wyszło, że 66% ruchu na sklepie to telefony komórkowe. Zwiększyliśmy dostęp do kategorii na stronie głównej, ułatwiając szukanie, co przełożyło się na wzrost konwersji. Obecnie skupiamy się na zwiększeniu współczynnika konwersji.